موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

یک نماینده مجلس: مسئله مربوط به تسهیلات خرد مردمی برای مجلس بسیار مهم است و وظیفه مجلس است که حقوق مردم از تسهیلات الزام شدن در قانون برای مردم را پیگیری کند و با ابزارهای نظارتی شبکه بانکی را برای پرداخت این تسهیلات ملزم کنیم.

با قانونمداری و خدمت به مردم مشکلات حل می‌شود / برخورد با بانک‌هایی که ترک فعل می‌کنند

ابراهیم فهیمی نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قدس در خصوص عدم پرداخت تسهیلات بانکی به مردم، اظهار داشت: وقتی قانون اجرا نمی شود نمایندگان باید وظیفه نظارتی خود را انجام دهند و پیگیر اجرای قانون باشند. 

وی در خصوص منابع بانک ها اظهار داشت: باید با بانک‌هایی که ترک فعل می‌کنند برخورد شود. ایران کشوری غنی، قوی و مقتدر است اما ناکارآمدی مسوولین باعث شده مشکلات عدیده ای را در زندگی مردم شاهد باشیم و یکی از این مسایل، اعطای تسهیلات است که باید در اولویت قرار بگیرد. 

فهیمی در خصوص ضرورت به کارگیری ابزارهای نظارتی در خصوص عملکرد بانک‌ مرکزی، گفت: انشاالله گفته های مسوولین بر اساس باورهایی که دارند باشد و به گفته هایشان هم عمل کنند؛ چراکه با قانون‌مداری و خدمت به مردم، مطمئن باشید همه مشکلات جامعه حل خواهد شد.  اگر با فساد مبارزه و تبعیض برداشته شود، رفاه جامعه تامین و رشد و اعتلای کشور هم رقم خواهد خورد.

وی در پایان افزود: مسئله مربوط به تسهیلات خرد مردمی برای مجلس بسیار مهم است و وظیفه مجلس است که حقوق مردم از تسهیلات الزام شدن در قانون برای مردم را پیگیری کند و با ابزارهای نظارتی در اختیار بانک مرکزی و همچنین نظارت خود مجلس بر عملکرد دولت در اعطای تسهیلات موردنیاز مردم نظیر تسهیلات ساخت مسکن، تسهیلات ازدواج و همچنین تسهیلات فرزندآوری باید شبکه بانکی را برای پرداخت این تسهیلات ملزم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.